Wednesday, March 11, 2015

KMKians :)

Assalamualaikum n alloooo semua :)

Pejam celik pejam celik dah bulan 3 dah rupanya >.<
Ohmy...bulan depan kita dah nak berpisah dahhhh....
Sure sgt yang Aienn pasti akan rindu korang..
Akan rindu our big family :'(
Ekin ( mommy ), Walynn, Siti, Syie, Nisa, Manis, Ainaa, Aida, Fifi, Lisin, Kharling, Jeeva, Shanu, Ramizah, Kahboon, Daniel Choo, Daniel Haziq, Mokan and also Faizal :)

Every moments that we spend together is such a wonderful moments and it really memorable to me..
Thanks for being a perfect friends to me..
Thanks coz being apart of my life...I really appreciate it..
Guys thanks coz always by my side when I on bottom, sad and down...
Thanks coz always give me a lot of advices..
Thanks coz always care about me :) I love uguys so much..

~Oleh kerana tinggal bape hari je lagi kita kat KMK ni..Inshaa Allah.!!! Aienn akan pastikan kita akan habiskan masa kita bersama dengan aktiviti2 yang sgt bermakna bg kita semua...
Aienn akan pastikan hari2 yang akan kita lalui ni sangat menyeronokkan...Inshaa Allah..

~Btw good luck for our PSPM, sayangku sekalian...

Okaiilah..Aienn tak rasa yang Aienn ni sweet talker..So, Aienn should stop now..
Muachhhh3X for uguys :)

















Your Farahin,


No comments:

Post a Comment

My Pet