Sunday, May 14, 2017

This week is so so so THOUGHHHH !

HI everyone.

Heyyy, just nak cakap sorry tau buat semua yang I ignore sejak akhir-akhir ni. This week I rasa nak pengsan siapkan projects semua bagai, dengan nak Final nye lahaiii. I is so tak faham makin dekat dengan final ni la makin banyak kerja, makin banyak benda nak kena submit. Projects la, assignments la, itu la ini la.. Memang student camni ke? Ke PD student je camni? For those yang I termarah ke apa tu, SORRY okay! Love you all okay. I promise I akan cuba control I punya anger and I will try my best to keep smile on my face 😊✌ PROMISE! 

Btw, HI classmates, I wish all of us will be calmed and chilled to handle the life of PD students. Jom sama-sama berusaha untuk berjaya okayy. Lagi dua tahun je gaiss... Let's break our legs together. Love ya!


Lot of love,

Saturday, December 10, 2016

MISSING MY LOVE

HI!


Assalamualaikum papa 💗 Ya Allah, rindu nya achik kat papa, kat abe 😢
Last week ada balik Kelantan tapiii. Rasa kecewa sangat sebab tak sempat nak pergi ziarah papa and abe. Achik harap papa and abe tenang and happy je kat sana.

Pa, achik rasa stress sangat sekarang ni..yela semua projects, assignments, tests, presentations nak kena settle dalam dua minggu ni. Final pun dah dekat. Papa doakan achik dari jauh tau. I am so missing you, papa. Papa pun tahu kan kami adik beradik sangat manja dengan papa😔 Dah setahun lebih papa pergi tapi your smiles, your words, your vibes, your loves, your sweetness takkan pernah achik lupa and takkan pernah boleh diganti.


I don't know why but seriouly i'm crying while typing this.
Ye achik dah besar, but I rasa I still your little one, papa. Masih lagi manja macam dulu. LOVE YOU ! FOREVER LOVE YOU ♡😘 papa adalah papa achik buat selama-lamanya 💗😘


anak manja papa,

Tuesday, November 22, 2016

KEKASIH I


HI! Assalamualaikum kekasih dunia akhirat achik 💗

Rindu sangat dengan papa. Pa, lagi tiga hari papa nak dapat menantu tau. Yeahh, kakak nak kawin dahh. Tak sangka kan, dah besar dah anak-anak papa. It is nice kalau papa and abe ada sama masa majlis tu nanti. Mesti kakak happy sangat. 

Oh God, kenapa lah tiap kali update post pasal papa mesti nak nangis bagai. Aigoo, I rinduu sangat sangat dekat papa I. 😭 Rindu nak peluk, suap makan, tengok TV, dating, cuci luka papa, semuaaa la yang I pernah buat dengan papa. Achik miss you papa 😔

Achik,

Monday, November 16, 2015

SKKP batch 2008 reunite

HI everyone 💗

I is so happy gaiss. Heee, gila tak happy? I happy la sebab baru je lepas reunite dengan kawan-kawan sekolah rendah I. Lama tak tengok muka masing-masing and tadaaa... here we go for a date. Btw darlings, thanks for the times. Walaupun tak semua boleh hadir but still I'm happy. Hopefully next time semua dapat join. Ye la bukan senang nak jumpa semua bila dah besar ni. 

And for my buddy, Asyraf, thanks for the treats. macehhh belanja kami semua 😘 Ni oghe sayey lebih saeng oghe ni. HAHAHA.

Persembahkan the photos of our faces 😜












BYE! See you when I see you gaisss. Love all of you so much 💗

Kawan yang paling cumilll 😝,

Sunday, October 11, 2015

Kopitiam Pembuatan in the making

HI!

Before I start apa-apa, 
p/s: gaiss please ignore my tudung yang ntah pape ke depan dia 😑 I tak pandai pakal bawal so hmm



This week is so fun gaiss. I enjoyed the moment dekat UniMAP so much gituu. WHY??

Okay lah I jujur la, minggu ni I penat gila, hari-hari keluar pagi balik malam (sampai tahap kena panjat pagar sebab masuk hostel lambat).😅😂 Tapi serious penat but fun gituu. Actually minggu ni minggu sukan freshie camtu la. So, I and team I ditugaskan untuk create satu khemah yang kebabom gitu la. And after discuss punya discuss, kitorang pun decide la nak create theme Kopitiam camtu. Nak jadikan cerita since I the one dalam kelas yang ada kereta time tu, so I kenalah kerja keras lebih sikit. I kena keluar cari barang apa semua lah. It's okay berkorban demi fakulti terchintaaa gitu. Hias itu hias ini, prepare itu prepare ini...


ANDDDDDD finallyyyy
























I'm so proud and sangat-sangat puas hati. Lawa gaisss. Alhamdulillah our fakulti jadi juara untuk kategori ni. 💗 Okay cerita dia, the best part is bila kita semua jadi makin rapat macam family sendiri bila spent time camni. I hope nanti akan ada lagi program camni so that we can know each other better. InshaaAllah ameen.

Your Farahin,

Sunday, September 13, 2015

FIRST outing sejak jadi student UniMAP

HI!

It's just a short post. Promise. 

Today, my housemate (Atiqah) and I was going to Kangaqqqq for the first time as UniMAP student. Guess what kitorang naik bas gaiss. I am so excited since it is my first time and I tak reti naik bas actually 😂 Dalam post ni I taknak highlight pun I pergi mana buat apa dekat Kangar tu. But dekat post ni I just nak cakap I dah terer naik bas. Eh yeke terer? 😂 HAHAHA takde la terer but Alhamdulillah YEAYYY I berjaya pergi and balik naik bas dengan selamat (with Atiqah's helps actually).

KBYE! Nak sambung proud diri kejap

Anak gadis umi papa,

Thursday, September 10, 2015

Minggu FIRST kelas takde kelas?

HI semua orang! 



Why minggu yang patut ada kelas takde kelas ni?
Okay, camni citer dia...

Yes true memang takde kelas. But minggu ni was a tired week aku rasa. Lagi penat daripada minggu MSK. Apa yang penat sangat tu? It's a CAMPING gaiss! But fun lah. Banyak experience and knowledge boleh gain time kem tu. Ohye lupa mention yang weolss camping dekat Gua Kelam. And guess what, I jadi timbalan penghulu 😂 Insan yang kerdil ni jugakkk yang dipilih ye. HAHAHA.

Overall the camp was so fun dengan fasi, tempat semua tiptop gituuu 💗


Seketul student PD ,